Mul on seitsme aastane tütar, kellel on suur huvi suudlemise ja seksi vastu. kui ta oma Barbidega mängib siis tihti peale leian et ta mängib nendega seks tseene, hiljuti leidis ta isa porno ajakirja mille ma koristamise käigus tema toast leidsin, mul ei ole plaanis temaga riielda sellepärast aga ma ei tea mida ma talle rääkima pean et ta aru saaks et ta on liig noor selliste teemade jaoks. Enne magama jäämist ta ka hõõrub oma "pissit".
Ette Tänades murelik ema.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Lapse seksuaalne areng kulgeb dünaamiliselt ja on küllaltki individuaalne. Huvi vastassugupoole vastu on loomulik. 7-8 aastaselt huvi seksuaalsuse vastu hakkab vähenema. Vanemate usalduslikud, avatud ja emotsionaalsed suhted lapsega aitavad tal oma seksuaalsust normaalselt arendada. Keelud ei anna head tulemust. Tuleb jääda rahulikuks ja uurida, miks ta selliseid mänge mängib. Tihti lapsed jäljendavad seda, mida näinud on. Kui laps Teile küsimusi esitab, tuleb talle vastata, kuid vastavalt tema eale. Lapsed vahel masturbeerivad, ka sellele tuleks reageerida rahulikult, kuid püüda ta mõtted mujale juhtida, kui ta teeb seda tihti. Võiksite uurida lapselt, kas ta on millegipärast mures?
Jõudu ja edu soovides!
Irene.