tere, olen 22-aastane neiu, elan oma mehega koos 4 kuud. Enne seda olme tuttavad 2 aastat.. kõik oli siis suurepärane.. kuni kooselu algas. Ma olen oma mehesse väga kiindunud. Juba algusest oli meil kokkulepe et võib ka teistega kohtuda, st. üheöösuhted, mina seda ei harrasta , aga mees on 2 korda välismaal tööl olles litsimajas käinud. Me leppisime ka kokku, et räägime ära sellised asjad ja seda ta ka teeb. Esimene kord ei liigutanud see mind üldse, teine kord aga oli raskem sest ta ei rääkinud kohe vaid varjas seda algul.. näen ka et ta kahetseb seda südamest kuid ikka teeb haiget. Sellest ajast olen väga armukade lausa haiglaselt, näiteks kui reklaamis on alasti naised, siis mind häirib, kui mees seda vaatab. Tean et see tunne pole normaalne ja püüan seda endas maha suruda. Samas mees tabab väga hästi mu tujud ära isegi kui ma midagi ei ütle ja hakkab mind melega narritama nende reklaamipiigadega. Tean et ta ei tee seda paha pärast, aga ma ei suuda end valitseda, ja hakkan kohutavalt tujutsema.. see nagu polex minu võimuses, need tujud tulevad kuidagi tahtmatult, pärast vaatan end kõrvalt ja saan aru, kui loll ma olen olnud. Tema muidugi püüab igatepidi minu tuju parandada, kuid mina ei võta vedu ja pärast kui ta vihastab siis nutan ja kahetsen... aga siis on hilja...
samas teine asi on, et ma tunnen end järjest koledamalt.. tänavad on ilusaid naisi täis, kõik paistavad ka rikkad.. mina ei saa endale väga palju lubada. Samas ma tean kui ebatähtis on ju välimus hinge kõrval ja ma tean ka et mu mees mind siiani tingimusteta on armastanud. Aga ikka tundub mulle et ta parema meelega olex ükskõik kelle teisega parema meelega, sest ma olen nii kole ja teised nii ilusad.. samas ma tean kui vale see tunne on, aga ei suuda seda endale pähe panna ... Mõni päev on ka normaalne, kus ma tunnen end oma kehas hästi ja lausa seksikalt, samas kohe kui telekast tuleb jälle reklaam helista mulle jne... siis tuleb nutt peale.
tuli väga segane kiri, loodan siiski et oskate mulle midagi vastata. Kas olen juba päris hull?
Ma millegipärast ei leia kunagi siit oma küsimustele vastuseid, antakse küll mingi kood kuid kuhu see kirjutada? seepärast annan teile oma meiliaadressi, ehk vastate sinna, kui see on lubatud ja võimalik: tripz@hot.ee
ette tänades segaduses ann

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere Ann!
Mina ei pea õigeks, et mehed ja naised oma abieluvälistest suhetest teineteisele teatavad. See, kes sellega hakkama on saanud, saab rääkimisega oma süütunnet vähendada, kuid seda ei tea kunagi ette ennustada, kuidas see avaldus teisele inimesele mõjub. Siiani pole minul teada positiivset mõju.
See ei tähenda, et inimesed ei peaks olema ausad. Hea suhte eelduseks on ikka usaldus ja ausus. Sellel teemal rääkige oma mehega ja selgitage talle oma tundeid. Kui mees väidab, et ta Teid armastab, siis uskuge teda. Kuna Te hetkel väga tundlik olete, siis paluge meest, et teatud teemalised naljad Teid ärritavad ja püüku ta nendest hoiduda. Kui Te mõni päev end hästi ja seksikana tunnete, siis püüdke seda tunnet säilitada ja mitte lubada endale enda võrdlemist teistega. Kellegiga sarnaseks on võimatu saada ja maailm sellepärast huvitav ongi, et me nii erinevad oleme.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.