tere, loodan et oskate mind aidata. Olen vist haiglaselt armukade. Mu mees narritab ka mind, kui telekas on mingid ilusad paljad naised. ma tean, et ta teeb seda naljapärast, aga ma võtan ikka kõike nii südamesse ega suuda end talitseda ja solvun ja hakkan nutma isegi mõnikord. Vahel lähen isegi liiga kaugele ja jonnin õhtu otsa. Aga ta jätab mu sellepärast varsti maha, ma kardan. Aga ma olen temasse tõeliselt kiindunud ega taha temast ilma jääda... olen liiga armukade ja mu enesehinnang on ka väga madal.
Äkki oskate kuidagi aidata...

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Siin on eespool mitmel korral olnud juttu armukadedusest ja selle tagajärgedast. Ehk vaatate ka varem siia kirjutatud kirju.
Muidugi, armukadeduse allikaid on mitmeid. Näiteks see, et Te peate oma kaaslasest sedavõrd, et Te kardate teda kaotada. Kindlasti on ta väärt inimene ja Teile armas. Tema narritamine on ka vist omamoddi katse Teilt teada saada, kuivõrd Te teda hindate. Kui Te näitate armukadesdust, siis on ta ka ehk enda arvates piisavalt oluline Teie jaoks. Ehk siis, mida enam Te näitate oma armukadedust, seda enam ta tunneb end armastatud olevat. Siit võiks teha mõnesuguse oletuse, et ehk on hoopis temal enesehinnanguga probleeme. Miks muidu on tal vaja Teis pidevalt tekitada armukadedusetunnet. Kui tal oleks piisavalt usku enese väärtusse, siis ta teaks ilma Teid testimata, et ta on Teie jaoks väärtuslik inimene. Kas pole?
HK