Tere!
Olen 18-aastane lõpuklassi õpilane. Olen oma poisiga (23) käinud 4 kuud. Enne mind oli tal suhe ühe tüdrukuga, mis kestis 3 aastat. Tüdruk jättis ta maha kellegi teise pärast, aga ta pettis oma poissi minu poisiga edasi. Nüüdseks on nende igasugune suhe küll lõppenud, kuid ma olen tohutult armukade poisi extüdruku peale. Ma ise ei ole seda tüdrukut näinud, aga mulle on räägitud, et ta on hästi kena ja kuigi ka mulle öeldake, et olen väga ilus tüdruk, mõtlen ma pidevalt sellele, et see teine neiu on minust ilusam ja parem. Tavaliselt mul ei ole enesehinnanguga probleeme, aga nüüd on see viinud haiglase armukadeduseni. Ma ise hakkan poisi käest igasuguseid asju tema extüdruku kohta uurima ja kui siis poiss midagi räägib, hakkan mossitama ja tujutsema. Poiss räägib pidevalt, et see, mis oli, on minevik ja ta armastab mind. Aga ikkagi olen ma niiiii armukade ja tõstatan igast väiksest asjast probleemi. Ma saan ise ka aru, et see on vale käitumine, kuid ma ei suuda ennast taltsutada. Äkki oskate anda nõu, kuidas ma peaks edasi toimima?

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Hea suhte eelduseks on usaldus. Väidate kirjas, et enesekindlusega pole probleeme, kuid arvan, et hetkel on ta Teil kõikuma löönud. Kui noormees ütleb, et olete kena, siis tuleb teda uskuda. Teil tuleks end rahustada sellega, et noormees suhtleb ju Teiega. Kui teie olete nüüd paar, siis tuleb minevikku suhtuda rahulikumalt ja ei maksa end kiusata igasuguste, põhjendamatute oletustega. Kui sellist käitumist jätkate, võib noormehel tulla mõte suhtest loobuda, sest tema minevikku on ju võimatu muuta, ka siis kui ta seda sooviks.
Jõudu ja edu soovides!
Irene Kalvet.