Lp doktor Kalvet,
kirjutasin Teile oma probleemist emaga ning tema probleemidega. Palun ärge seda kirja avaldage. Olin liialt otsekohene ning avameelne, kardan, et ema võib seda lugeda ning väga haiget saada ning seetõttu ka usalduse minu vastu kaotada. Tegutsesin küll parimas usus, aga ei soovi, et võiks juhtuda nii, et ta seda loeks. Keegi on talle abiks seda internetilehekülge soovitanud.
Väga tänulikult ja kõike paremat soovides.

Arst vastas:
dr Irene Kalvet
Irene Kalveti Konsultatsioonid OÜ
Tere!
Kiri on ju anonüümne ja selliseid probleeme võib olla teistelgi. Mina leian, et oleks tore, kui ema seda kirja loeb ja võib olla oskab ta end samastada seal endaga. Saan aru, et Te ise ei suuda talle oma murest rääkida. Kui Te kardate, et ema Teid enam ei usalda, siis eksite. Muidugi võib olla tal raske kuulda Teie muret, kuid see toob muutuse teie kõigi ellu. Ema peab teada saama, mida Teie olukorrast arvate ja mida tunnete. Teia armastus ema vastu jääb ju ikka endiseks ja ka ema armastus Teie vastu. Korrigeerrimist vajab ema suhtlemise viis, arvestada tuleks teiste (Teie) tundeid. Ema käitumine ei saa muutuda enne kui ta aru saab, kuidas ta käitumine teistele (Teile) mõjub.
Soovitan emaga teha üks pikem jutuajamine. Alustage kõigest kaunist teie suhetes, siis rääkige sellest, mida Teie tunnete, kui ema selliselt käitub ja paluge teda midagi ette võtta, et sellist käitumist muuta.
Jõudu ja edu soovides!
Irene.