ma sooviksin pöörduda haiglas töötava psühholoogi vastuvõtule. kas ma pean ennem perearsti juurde pöörduma, registratuuri kaudu aja kinni panema või psühholoogile ise helistama?ma ei ole varem käinud psühholoogi juures.kas see maxab ka midagi? ( elan kuressaares)
mann

Arst vastas:
dr Harri Küünarpuu
Tallinna Psühhiaatria Haigla, Perekonnastuudio ABX, Psühho-Konsultatsioonid MTÜ
Tere!
Ma ei tea, kuidas see Kuressaares käib. Muidu on nii, et peab minema polikliiniku registratuuri ja seal ütlema, et tahate psühholoogi vastuvõtule (kui selles polikliinikus, kuhu Te lähete, psühholoogi muidugi on). Eks nad siis leiavad teile sobiva aja. Mingi aeg oli nii, et polikliinikus töötava psühholoogi vastuvõtule pääses läbi arsti vastuvõtu. Kõigepealt pidi minema näiteks psühhiaatri vastuvõtule ja siis too suunas oma äranägemisel psühholoogi vastuvõtule. Minu teada on see asi nüüd pisut lihtsam ja kodanikud võivad otse ka psühholoogi vastuvõtule pääseda.
Palju jõudu,
HK