metadooni võõrutusnähud 13.02.08 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Kui kaua peale metadooni kasutamise lõpetamist võivad tekkida võõrutusnähud? Inimene väidab et 2-3 korda aastas tekivad tüüpilised võõrutusnähud kuigi pole üle 5 aasta enam metadooni tarvitanud. On see võimalik?

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Kõik on võimalik - ajus ju see "tempel, narkotsi-tempel" olemas.
Raviarst aitab. Lahendid olemas.
Tervislik ja sportlik eluviis on kasuks. Teaduslikku kirjandust spordi kasulikust mõjust sõltlaste ravil on hulgi.
Tervemas kehas on veelgi tervem meelelaad, mõtlemine, psüühika.
Head tegutsemist,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

Võõrutus

Söön paroxetiini 40mg. juba 16a,lõpetasin joomise 4kuud tagasi.Lõpetati Rivotril(ka 16a.)kasutamine ja 4kuud tagasi.Asemele opamox 15mg 3xp. Kaua need võõrutused kestavad?Ei jaksa enam.

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Koostöö oma psühhiaatriga.
Arsti rohtude abil peab enesetunne (ka võõrutusnähud) koheselt vähenema, enesetunne paremuse suunal liikuma.
Kui ei - rohu annust muuta või siis rohtu muuta.
Loe edasi

Ärevus seoses rivorilist loobumisega

Tere!
Mul on probeem seoses ärevuse ja unehäiretega.
Pöördusin aastaid tagasi selle murega psühhiaatri poole. Ta kirjutas välja rivotrili järjest 4,5 aastat. Võtsin seda 0,5-1,5 tabletti päevas. ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Olenevalt teie kehakaalust peaks Mirtazapini annus 15+/- mg (rohkem/vähem - ise leida õige annus) õhtul olema. Kui sõltuvusprobleemid, siis ilmselt kuni 30 mg+/-.
Koostöö psühhiaatriga.

Loe edasi

Võõrutusnähud- ikka haige?

Tere!

Olen lugenud Teie soovitusi ja vastuseid.
Kas mul võib õige mulje olla jäänud, et kui AD lõpetamisel tekivad võõrutusnähud, siis on see märk sellest, et inimene ei ole päris tervenenud ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Sportlane harjutab, treenib, muutub sihipäraselt tugevamaks. Samavõrd vajab (on treenitav) harjutamist, treenimist, sihipärast muutmist ka inimese tundeelu, psüühika, sotsiaalsed oskused. Tabletid on vaid ...

Loe edasi

Ärevushäire2

Tänan vastuse eest!

Vastasite mu teemale Ärevushäire.

Kuid kuidas saab lahti sellisest vati sees olekust, silme ees virvendab ja pea käib ringi. 5 nädalat on ravimite lõpetamisest ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Organism on tervik - ühe asja-valdkonna paranemine-tugevnemine parandab-tugevdab ka teisi sellega seonduvaid funktsioone, ka neid /virevendused, vatisees olemise tunded, pearinglused/.

Ortostaatilised ...

Loe edasi

Olansapiin

Tere,
Kolm kuud tagasi hakkasin võtma ravimit olansapiin. Kogus on väga väike2,5 mg. Selline küsimus, et kas seda ravimit võib pooliku tableti veel pooleks ka teha, et saaks seda lõpetada? Iga kord ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Ravi tuleb kooskõlastada ma ravitohtriga - tema ju ravitavat on uurinud ja tunneb.

Minu printsiip - ravimi annusega tuleb "mängida", neuroleptikumide korral on see nn aken e. raviannuse kõigutamise ...

Loe edasi

Efexori võõrutusnähud

Lõpetasin nädal tagasi Efexori kasutamise ning pärast seda ilmnesid tõsised terviseprobleemid, peast käivad teravad jõnksud läbi, tugevad meeleolumuutused, pulss on tavalisest kõrgem, pea 90 või pisut ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

AD ja harjutused käsikäes, siis AD pikkamööda väheneb, aga harjutused jäävad - selline on paranemise õige rada.
Apteegist saadavad rohud on organismis endas praktiliselt kõik olemas, aga nad on ...

Loe edasi

Xanaxi võõrutusnähud

Tere.
Tahaksin konkreetset vastust, olen tarvitanud Xanaxit regulaarselt päris suurtes kogustes 1mg päevas puhuti. Ja alkoholi ka tarbinud samal ajal. Kuu aega tagasi otsustasin, et aitab, tuleb ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Nende võõrutusnähtude kõrvaldamiseks kasutataks sõltuvust mitte tekitavaid psühhofarmakone, ka une tekitamiseks on head rohud olemas. Magneesium sobib, kehaline aktiivsus edendab ainevahetust ja organism ...

Loe edasi

flux

Tere!
Olen 26a naine.Võtsin Fluxi kerge ärevushäire raviks 6 kuud 20 mg päevas.Aitas hästi.Küsimus on selline, et millal tekivad võõrutusnähud? Kas kohe peale ärajätmist?Mina võtsin viimased 10 ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Liinakene,
mingeid võõrutusnähte ei ole. On vaid see, et ainult tabletiga olukorda ei paranda! vt. minu ristkülik diagonaaliga ja "uued prillid" printsiipi. Rohi, harjutused (viis rühma) ja uus ...

Loe edasi

antidepressandid

Kas peale pooleaastast citaleci kuuri võivad ilmneda võõrutusnähud?
Nädal aega pole rohtu võtnud ja pidevalt on nagu süda paha ja tasakaaluhäired.
Suus on vahepeal tunne nagu oleks saanud tuimestussüsti, ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Tehke minu harjutust, käige väljas, tehke sporti. Südame-veresoonkond vajab ergutamist. Kaebused on ilmselt madalast vererõhust e õigemini - südame-veresoonkonna n.ö. treenimatusest.
Rohi vähemaks ...

Loe edasi

Laps narkomaaniga

Kui kaua peaks olema inimene n.ö. "puhas" et eostada laps. (soovitav aeg)

inimese puhul kes on u. 1,5 a. kasutanud kokaiini ja muid uimasteid.

Vastas dr Jaanus Mumma

Tere!

Ega täpset aega pole kusagil kirja pandud.Isa poolne narkootikumide tarvitamine ei ohusta last otseselt.Regulaarne narkootikumide tarvitamine kahjustab spermatosoide ja viljastamisega ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: