depresioon? 20.02.06 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Tere!
Ei oskagi kuskilt otsast alustada..... Olen 25 aastane naine ja minu praeguses suhtes on palju probleeme. Olen alati olnud selline rõõmsameelne tüdruk, aga praegu on kõik nagu pea peale pööratud. Asi nimelt selles , et mu elukaaslane on põhjuseta armukade. Meil läheb isegi siis riiuks kui tänava peal mu vana klassivend tere ütleb , sellest tuleb kohe jube riid. Tema närvilisus sai alguse 5 kuud tagasi kui tööasjus olid probleemid ja elasime siis mõnda aega minu palgast, ma ürtasin talle toeks olla ja süstida talle positiivsust. Lootsin , et kui tal tööasjadega paremini lood on , et ehk siis kõik muutub.... Aga praegu , kus kõik tööasjadega seotud probleemid lahendatud, ostib ta nagu uusi probleeme. Põhiliseks probleeemiks on ikkagi see, et tema arvates ma kindlasti petan teda,kuigi olen suhteliselt kodune ja pole talle sellisteks kahtlusteks isegi põhjust andnud. Ja see on nii närvesööv....õudne. Ja iga kord ma mõtlen, et ma nüüd ei hakka nutma, aga ma lähen alati nii endast välja, et lahistan nutta...Ühe sõnaga nagu nõiaring, mõistus ütleb, et nii enam edasi minna ei saa, aga no ei suuda seda suhet lõpetada. Ilmselt peaksin psühhiaatri poole pöörduma?!

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Probleemid abikaasa poolt: kas alkoholism? kas ülemäärane stress, mida ta ei oska maandada? kas isiksus selline, tema olemus, isikupära? Abikaasat vaja psühhiaatri jutule suunata.
Teil on loomulikult pinged, stress ja depressioon. Kui põhjust (abikaasa) saate korrigeerida, siis - kõik saab korda.
Seni vajate ilmselt veidi tohtripoolset abi - veidi "nõiarohtu" e. rahustavaid vahendeid. Rahustavaid võtteid ja "nippe" leiate minu varasemast "lektüürist" e soovitustest.
Tervitades,
Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

Depressioon

Olen 42 aastane naine, kahe peaaegu täiskasvanud lapse ema, töötan õpetajana ühes väikeses Lõuna- Eesti koolis. Eemalt vaadates nagu probleeme polekski: tublid lapsed, hea ja hoolitsev abikaasa, kena kodu, ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Teie nooruses vamuhaigust e meelehäiret ei enam teki - need algavad puberteedieast kuni 25-28 aastani. Üleõppimine, depressioon, magamatus aga "kummitavad" Teid ja nendest "sõpradest" on võimalik vabaneda. ...

Loe edasi

Mirena ja depressioon

Olen 25a. naisterahvas ja minu diagnoosiks (oli) sügav depressioon. Diagnoosi määramise ajast on möödunud varsti aasta. Siiani olen arsti järelvalve all ning tarvitan korralikult ravimeid. Liigun positiivses ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Mirena (Levonorgestreel) võib (alati ei pruugi) anda kõrvalnähte, sealhulgas ka depressiooni. Kõrvalnähtudega on juba selline lugu, et ilmneb ta alles siis, kui ilmneb. Teil on ja seega tuleks nii naistearsti ...

Loe edasi

Tere!

Küsimus selline, umbes 6-7 aastat tagasi oli paanikahäire mida ei avastatud ja häire aina süvenes, segas tuntavalt elutempot ,kuna ei julgenud ilma saatjata üksi väljas käia, pidevalt oli nõrkuse tunne ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Xanax-ist loobuge sujuvalt e muutke organism tugevamaks (südame-veresoonkonda sealhulgas), ellusuhtumist rõõmsamaks.
Kui Te keha-, vaimu-, hingeharjutusi ei tee, siis vajadus rohtu neelata jääb. ...

Loe edasi

Tere!

Olen 42a mees.2000 a alustasin perearsti juures depresiooni sh.somaatiliste nähtude (vererõhu kõikumine)ravi.Varsti "kolisin" psühiaatri juurde üle.Diagnoosiks ärevushäirega depressioon ja sundhäire.Selle ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Olen hetkel Teiega yhte meelt - sportlike harjutustega, mööduka kehakultuuriga, psyhhoregulatsiooni vötete rakendamisega saab nendest kehalistest häiretest lahti. Saab.
Vajadusel kohtume, öpetan ...

Loe edasi

Viha, ärevus, masendus, jne..

Tere doktor,

Olen 22 aastane noormees ja probleemiks on minu ärritumine -- näiteks käivad mulle närvidele teismelised tüdrukud oma omaarust stiilse välimusega -- alati kui ma mõnda näen, tekib ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Olete hetkel stressis, pinges, kergesti ärrituv, "plahvatav". Põhjuseks piisavalt suur õpi- ja töökoormus ning sellele hetkele mittevastav rekreatsioon e enda "taaslaadimine", puhkus, kosumine. Targana ...

Loe edasi

depressioon


Tere! Olen 31 aastane meesterahvas ja selline probleem! Tarvitasin aastate jooksul vähemates ja suuremates kogustes alkoholi. Nüüd otsustasin, et aitab ning olen juba poolteist kuud täiesti kaine ...

Vastas dr Jaanus Mumma

Ei maksa meelt heita.Üleminek uuele reziimile on organismile
alati mingil määral shokk,kuid samas on organismil endal väga hea
kohanemis -ja taastusvõime.Osadel tekivad tõesti sel perioodil ...

Loe edasi

ravimid

Tere!

Lugesin looduslikust ravimist nimega RETIBOL. Põhiliselt oli see seostatud sportlastega ja soovitused tarvitamiseks olid sportlastele. Kuid seda ravimit tutvustati ka kui teiste ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Retibol stimuleerib erinevate kudede tegevust, mõjub soodustavalt valkude ainevahetusele. Seega toime üldist laadi ja kogu organismi silmas pidades. Sportlaste puhul rõhutatakse treeningu (vähemalt 3/4 ...

Loe edasi

Depressioon

Kuidas saada lahti raskest depressioonist?Ma käisisn psühhiaatri juures ning ta kirjutas mulle fluonxsoli ning see tegi veel hullemaks depresiooni. Mina rohkem rohtu ei võta ning kui muud moodi lahti ei ...

Vastas dr Jaanus Mumma

1.Raske depressiooni ravis kasutatakse üsna tulemuslikult
ka elektriravi (EKR).See metoodika võimaldab sageli küllaltki
kiiresti depressioonist vabaneda.Tänapäevane metoodika ei
ole ...

Loe edasi

Ravimite koostoime

Tere!

Kui on tegemist depresiooni ja alkoholismiga (mõõduka), kas tohib koos tarvitada Cipramili ja Reviat.

Tänades.

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Cipramil e. Tsitalopraam on eelkõige antidepressant.Aga juba 1993.a Soome Prof. J.Tiihonen uuris ning soovitas seda rohtu kasutada ka alkoholismi korral.

Revia e. Naltreksoon on spetsiifiline ...

Loe edasi

depressiooni ravim

Tere,

küsimus oleks selline - kas arsti poolt diagnositud depresiooni ravimisest võiks omal käel loobuda? Tablette soovitati võtta 4 kuud, minu jaoks hirmkaua, kuna mul on tõsiseid probleeme ...

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Ravimite võtmine ning muud tervistavad võtted peavad enesetunnet ning töövõimet parandama.Kui Teie elukorraldus ning eluviisid tagavad praegu hea enesetunde ja ravim mõjus ebamugavalt ja Teil on KK (kõik ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: