tagasiminek 16.10.01 / Psühhiaatria

Külastaja küsib:

Tere!

Olen võtnud 3 kuud Seroxati seoses traumajärgsete öiste paanikahoogudega. Ravi toimis, paanikahood kadusid, tundsin end hästi. Hiljuti tehti mulle üldnarkoosiga operatsioon (eemaldati implantaadid). Op-i eel ei närveerinud, narkoosi talusin hästi, taastusin pärast op-i kiiresti. Pärast op-i tekkisid uuesti öised paanikahood. Seroxati võtan edasi (1 tbl päevas). Kas operatsioon ja narkoos võisid tekitada tagasimineku tervenemises või on põhjus milleski muus?

Ette tänades

M.

Arst vastas:

Jüri Ennet

dr Jüri Ennet

Psühhiaater

Erapsühhiaater

Narkoos võib selles loos olulist osa mängida küll. Tähtis on aga, et praegu ja edaspidi asjad kenasti kulgeksid! Kui SEROXAT e Paroksetiin (valikuliselt serotoniini tagasihaaret mõjutav antidepressant nagu ka Prozac, Zoloft, Fevarin, Cipramil) Teile hästi toimis,siis võiks seda loomulikult veelkord kasutada. Samal ajal korrigeeriksin hoiakuid Endasse ja Maailma asjadesse (keskkonda), et elu rohkem elulusti ja rõõmu valmistaks ning raskused mind karastaksid, paanikahood igavikku ununeksid.

Saite korra probleemist valla, saate ka nüüd.

Parimate soovidega Jüri O.-M. Ennet

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Psühhiaatria

asteenia

Tere !

Mis on orgaaniline asteenia ja kas on võimalik seda ka ravida?

Mures lapsevanem.

Jüri Ennet

Vastas dr Jüri Ennet

Asteenia on nagu kevadväsimus - jõudu-energiat ei jätku, "aur" läheb ruttu välja, puhkus ei taasta jõudu. See võib olla kehaline, vaimne, hingeline, sotsiaalne.
Orgaanika viitab (psühhiaatri vaatevinklist) ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: