kõhulahtisus 11.02.02 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

tere,



Mul on selline mure: iga kord kui hakkavad päevad, siis päev enne ja esimestel päevadel on mul kõht lahti. Väljaheide on 'vedelam kui vesi'. Oskate öelda, millest see tingitud on?

Selline olukord tekitab ebamugavust ja seega tahakski teada, kas on võimalus seda kuidagi leevendada või üldse vältida.



Ette tänades,

Ene

Arst vastas:

Maie Väli

dr Maie Väli

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik,Tähe ja Elite Erakliinik

Tere,Ene! Arvan,et Teil on tegemist premenstruaalse sündroomiga,ning sellega kaasnev kõhulahtisus on somaatiline sümptoom.Tõenäoliselt on tegemist elektrolüütide ja vedeliku tasakaalu muutusega organismis.Mina olen saanud oma patsientidega päris häid tulemusi ,kasutades KUNINGAKEPI ÖLI kapsleid.Seda õli müüakse nn.loodusliku ravimina,seega ilma retseptita.Ravim soodustab veresooni laiendavate prostaglandiinide sünteesi organismis.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Antibeebipillid ja kõhulahtisus

Lp dr Seemen!
Tarvitan regulaarselt neli viimast aastat antibeebipille Harmonet. Pakendi infolehel on kirjas, et kõhulahtisuse puhul peaks kasutama mittehormonaalset lisakaitset. Kuna põdesin 3-päevast ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
mitu päeva kestav kõhulahtisuse korral on siiski võimalus, et pillide toime väheneb. Soovitan kõhulahtisusele järgneva 1 nädala jooksul kasutada lisakaitset (kondoomi).
Parimate soovidega,
Loe edasi

Küsimus

Tere!
Mure järgmine: võtsin paar päeva tagasi pillide lehelt esimese tableti (regulon) plaanijärgselt, kuid 15 minutit pärast seda oli kõht lahti. Kas on põhjust muretseda, et võin rasedaks jääda?

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

tere. Kõhulahtisus regulaarselt võib mõjutada pillide toimet. Ühekordselt kõhulahtisus ja esimese tableti korral ei tähenda midagi.Dr Kadastik

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi