SOS-tablett ja rasedus 30.12.12 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!

Ma ei oskagi kuskilt peale hakata, aga mure selline, et olin kondoomiga kaitstud vahekorras tsükli 17. päeval ja võtsin ka igaks juhuks SOS-pilli. Päevad hakkasid õigel ajal ja vereeritus oli täiesti normaalne, vbl isegi natuke vererohkem kui tavaliselt ja tuli ka suuri tükke(mida tuli päris palju). Aga nüüd 2 nädalat enne uute päevade algust läksid rinnad väga valusaks ja süda ka iiveldab. All vasakul pool munasarjas on ka imelikud pisted, nagu nõelaga keegi torgiks. Need hakkasid päev tagasi ja pisted on hästi õrnalt. Kui veel juurde lisada siis voolus on täiesti normaalne, isegi olematu. Olen teinud ka kaks rasedustesti kolmepäevase vahedega, mis olid negatiivsed. Küsimus olekski, et kui suure tõenäosusega võin olla rase või olen ennast üle närveerinud ja mõelnud? Päevad peaksid hakkama nädala pärast. Tsükkel ise on 26-28 päeva.

Ettetänades ja head soovides, üks murelik

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere,
muretsemiseks pole põhjust. Torkivad valud munasarja piirkonnas kaks nädalat peale menstruatsiooni on seotud ilmselt ovulatsiooniga. Enne menstruatsiooni esinev rindade hellus ja ka iiveldus on premenstruaalse sündroomi tunnuseks, antud juhul seos ilmselt ka stressiga. Ka SOS pill võib põhjustada iiveldust. Kuna veritsus tekkis peale SOS pilli võtmist ja test on olnud negatiivne, on rasedus välistatud.
dr. Katrin Seidelberg

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Menstruatsioonitsükkel

Tere, olen siis 24 aastane ja ema.

Enne ning peale rasedust ei ole mul olnud regulaarset menstruaaltsüklit. Naistearst kirjutas mulle Yarina rasestumisvastased tabletid, mis pidid aitama tsüklil ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!

SOS pillidega tekib enamasti tsükliväline veristus, mis ei ole tavapärane menstruatsioon, sest SOS pillides on ülikõrge annus nn löökannus hormoone.
Olen raviarstiga ...

Loe edasi

SOS-pillid ja võimalik rasedus

Tere!!

Olin pärast päevade lõppu kaitsmata vahekorras ja mees katkestas vahekorra, kui toimus seemnepurse. Hommikul peale vahekorda võtsin 4 tunni pärast veega sisse ka SOS-pilli ühe tableti. ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
On teada, et õigeaegselt võetud SOS pill kaitseb soovimatu raseduse eest 90% tõenäosusega. Mingit märki, mis koheselt viitaks, kas pill toimis või mitte, ei ole. Kui menstruatsioon oodatud ...

Loe edasi

Rasestumisvastased pillid

Tere! Hakkasin 20 päeva tagasi kasutama Lyndinette 20 rasestumisvastaseid tablette. Üks päev unustasin tableti võtta ja sellega kaasnes see, et pidin nädal aega kasutama kondoomi. Kuna ma ei usaldanud ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
SOS pilli kasutamise järel võib tekkida veritsus 1 nädala jooksul. Antud juhul on tekkinud veritsused seotud SOS pilliga. Pillide võtmist jätka skeemi järgi. Pillide vabal nädalal tekib veritsus ...

Loe edasi

SOS- pillid

Tere
Küsimus selline, et nov kuus võtsin SOS-pillid, järgmine menstruatsioon oli õigeaegselt, kuid väga vererohke ja järgmised kaks menstruatsiooni samuti õigeaegsed, kuid vastupidi vähese verejooksuga!!! ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
muretsemiseks pole põhjust. SOS pillidega võib kaasneda erinevaid menstruaaltsükli häired (ebakorrapärane veritsus, verehulga muutus). Seetõttu ei soovitata SOS pille võtta sagedamini kui 1 ...

Loe edasi

Postinor ja rasedus

Tere dr.Väli

Selline lugu, et võtsin postinor2-e ja hiljem selgus, et võisin sel ajal juba rase olla (1 nädal).
Samas lugesin sos- pillide infolehelt, et postinor ei mõjuta kulgevat ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Postinor sisaldab suures koguses kollaskehahormooni,aga see üks tablett ei põhjusta küll mingisuguseid tüsistusi võimaliku raseduse korral.Kollaskehahormooni kasutatakse tavaliselt raseduse katkemise ...

Loe edasi

Sos-pillid

Tere,

Postinoride infolehel on kirjas et yhe skeemi järgselt tuleb 1 tablett võtta hiljemalt 72 tunni jooksul ja teine 12 tunni pärast. kas vahekordade arv (selle 72 tunni sees) mõjutab postinori ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Lucy! Vahekordade arv 72 tunni jooksul ei mõjuta Postinori toimet. Head vana-aasta lõppu! Maie Väli

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi