Menstruatsiooni kõrvalnähud 21.01.02 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Olen 29-aastane, sünnitanud 2 last. Mure pealnäha tühine. Nimelt - iga kord, kui mul on menstruatsioon, eriti esimestel päevadel, lähevad mu silmaalused ja silma sisenurgad kuni poole ninani tumesiniseks, ka kergelt turses on silmaalused ( üks silm veidi rohkem ). Ka pea alati natuke tuikab. Tõepoolest - nagu oleks keegi vastu nina löönud. Mida aasta edasi, seda koledamaks vaatepilt muutub. Ja menstruatsioon on ainus aeg, kui see asi välja lööb.

Ma ei suitseta, ei tarvita alkoholi. Kui kasutasin Marveloni ( ei sobinud muudel põhjustel ), siis olid silmad korras. Ilma tablettideta on tsükkel regulaarne, kuid pikk - 38 päeva. Kosmeetikavahendid ei ole tulemusi andnud.

Millest selline asi? Mida teha?

Arst vastas:

dr Aire Sekavin

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Tähe Erakliinik

Tere .

Vabandan hilinenud vastuse pärast.

On võimalik, et Teie kaebused on tingitud tsükli II poole hormoonist, progesteroonist. Kui kasutasite Marveloni, siis puudusid Teie organismis iseloomulikud tsüklilised hormooni kõikumised ja Teid häirinud sümptome ei olnud. Ilma Teid nägemata on aga raske öelda , millest see on tingitud. Soovitan konsulteerida silmaarstiga ja vajadusel ka kosmetoloogiga. Peale Marveloni on ka teisi rasestumisvastaseid pille, loodan, et koos naistearstiga leiate ka endale sobiva.

Tervitades aire Sekavin

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

jeanine

Olen 41 aastane, arst kirjutas välja Jeanine. Hakkasin seda võtma menstruatsiooni esimesel päeval nagu vaja. Alguses oli verejooks väga väike, kuuendal päeval tekkis suurem verejooks, mis on nüüd olnud ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud Küsija!
On teada, et ei ole mõtet hakata antibeebipille ainult seepärast võtma, et "päevi edasi lükata". Need, kes tarvitavad antibeebipille, siis on lihtne: ei tehta 7-päevast pausi. ...

Loe edasi

Menstruaaltsükli häired

Tere

Olen 26a, sünnitasin 4a tagasi, peale mida algasid probleemid menstruaaltsükliga. Paar esimest aastat oli lihtsalt ebaregulaarne, kõikus nädala siia sinna ja menstruatsiooni pikkus kah ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Soovitaks teha hormoonuuringud.!! Väljalülitama peaks hormoonaktiivset munasarja kasvajat. Vajadusel võiks teha ka diagnostiline laparoskoopia ja võtta biopsia munsarjast. Teeksin ka hCG vereserumist. ...

Loe edasi

menstruatsioon

Kason võimalik menstruatsiooni mõned päevad edasi lükata või vähendada vereeritust menstruatsioon ajal?

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Menstruatsiooni on võimalik edasi lükata pillidega või gestageene sisaldavate tablettidega. Selgituste ja retsepti jaoks peaksite naistearsti poole pöörduma vähemalt 2 nädalat enne oodatavat ...

Loe edasi

Müoom ja päevad

Tere.
Ka müoom võib põhjustada menstruatsiooni ära jäämist?

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Ei.

Loe edasi

Valud.

Tere.Olen 19-aastane neiu.Seksuaalelu olen elanud ühe ja sama partneriga juba 5 aastat.Sama kaua olen kasutanud ka Harmoneti rasestumisvastaseid teblette.Viimase paari aasta jooksul on aga vahekorrad minu ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud 19-aastane neiu!

Kahju, et olete kannatanud viimase paari aasta jooksul. Te alustasite pillide tarvitamist 14-aastaselt ja Harmoneti olete tarvitanud 5 aasta jooksul. See on pikk ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi