Beebipillide söömise ajal päevad? 26.08.10 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere!

Augustikuu esimesel nädalal käisin naistearsti juures ja avastati 2cm suurune tsüst. Raviks määrati beebipillid Yarina. Olen neid ennegi kasutanud ja pole kunagi mingeid probleeme olnud.
Nüüd aga, kui olin beebipillidega poole peale jõudnud( u 10 tabletti võtnud), siis muutus voolus järsku pruunikaks. Alguses oli vähem (määris natuke), aga siis iga päevaga hakkas aina rohkem määrima ning nüüdseks tuleb täitsa verd...nagu päevad oleks. Pillide söömist ma ei lõpetanud. Muid kõrvalnähte (nt kõhuvalu vmt) pole. Praeguseks on see kestnud juba 11 päeva.

(Esimest korda hakkas määrima siis, kui olin tantsulaagris esimest päeva olnud. Trenn oli üsna intensiivne...ei tea, kas see võis kuidagi sellega seotud olla...)

Ette tänades

Arst vastas:

Galina Litter

dr Galina Litter

Günekoloog

Evita Grupp OÜ Naistearstid Pirita Perearstikeskuses VASTUSED NII KIIRESTI KUI VÕIMALIK, KUID MITTE HILJEM KUI 3 ÖÖPÄEVA

Lugupeetud Küsija!
Olete 20-aastane. Mõtlete kindlasti vedelikku munasarjas, mis tsükli erinevatel päevadel võib esineda ka normjuhtudel.
Antibeebipillid Yarina on kõrge östrogeensisaldusega. Ma ei tea, miks te just neid pidite hakkama võtma?
Igasuguse veritsusega peavad olema välistatud sugulisel teel levivad haigused ja rasedus.
Soovitused:
-tehke rasedustest hommikuset uriinist,
-kui on olnud kaitsmata vahekord, siis peaks kontrollima analüüsid suguhaigustele urogenitaalne klamüdioos ja gonorröa,
-jätkake antibeebipillidega skeemi 21+7 järgi 2-3 kuud, kui määrib, tuleks pillid vahetada madalamadoosiliste vastu, n . Mercilon või Nuvaring, www.naistering.ee. Pillidega ei tohiks suitsetada ja tarvitada tuleb neid ühel ja samal kellaajal.
G.Litter, www.naistearst.ee, Piritalt

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Beebipillide võtmine

Olen mures oma beebipillide võtmise pärast. Alustasin eelmise kuu 14-st Yaz beebipillide võtmist, kuid juhuse tahtel läksid pillid kaotsi. Enda lollusega haarasin uue paki ja üritasin meede tuletada, millal ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Kirjelduse järgi ei oska ka mina dokumenteerida võimalikku rasedust.Ilmselt siin ikkagi rasedust ei ole.Kuigi võtsite platseebotablette just võimaliku ovulatsiooni ajal,oli eelnev kaitse tablettidega ...

Loe edasi

Antibiootikumid ja pillid

Tere!

Alustasin antibiootikumi (Zinnat) kuuri antibeebipillide söömise 4.ndal päeval ning lõpetasin 16.ndal päeval. Infolehel on kirjas, et antibiootikumide söömise ajal kasutada ka muid rasestumisvastaseid ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
antibiootikumid nõrgestavad pillide toimet. Seetõttu tuleb antibiootikumidega ravikuuri ajal ja 7 päeva peale viimase tableti võtmist kasutada lisakaitset (kondoom). Pillide edasist võtmist ...

Loe edasi

Põletikuline haigus!

Tere! Olen 22a ja 4 kuud tarbinud antibeebipille Lyndinette 20mg. Sealt maalt alates algasid ka tupehaigused. Enne pille kasutasin vahekorra ajal kondoome, probleeme ei esinenud. Peale pillide võtmist ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
probleem sai alguse pillide võtmisest ja see seos on loogiline. Pillide ja teiste hormonaalsete rasestumisvastaste vahendite toimel võib tupevoolus muutuda, sageli tekib tupe seenpõletik, mis ...

Loe edasi

Beebipillid ja suitsetamine

Mul selline küsimus, et miks soovitatakse beebipillide kasutamise ajal suitsetamisest loobuda? Kas see vähendab kuidagi beebipillide toimet?????
Vastust oodates....
Sandra =)

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Suitsetamine ei vähenda pillide rasestumisvastast toimet. Kirglik suitsetamine ja pillide kasutamine koos tõstavad riski haigestuda südame-veresoonkonna haigustesse.
Suitsetav üle 35-aastane ...

Loe edasi

Vereeritus logesti kasutamise ajal

Tere, minul on selline probleem, nimelt beebipillide Logest kasutamise ajal on jätkuvalt vereeritus sama mastaapne kui päevade ajalgi kogu pillide kasutamise aja vältel ja seda 2x21 päeva jooksul juba, ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kuna 2 kuu jooksul on olnud pidev veritsus, soovitan pille vahetada.
Veritsus on pillide kõrvalmõju.
dr. Seemen

Loe edasi

pillid ja antibiootikumid

milline mõju on antibiootilumidel beebipillide mõjule?
kas mõju võis nõrgeneda?
võtsin eelmise tabletilehe ajal 10 päeva antibiootikume, nüüd olid päevad kahtlaselt verevaesed.
kas on ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Rasestumise tõenäosus on nullilähedane,aga vereerituse hulk võis küll väiksem olla. Tervitades ,Maie Väli

Loe edasi

Spiraal!

Tere!Olen kolmekümnendates naine ja mul on spiraal teist korda elus. Seekordse spiraaliga on mure, ovulatsiooni aeg ja menstruatsiooni ajal on kõhus valud, lausa väljakannatamatud. Kas oleks ehk mõtekas ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Pillidega kaob nii ovualtsiooni- kui ka menstruatsiooniaegne valu, seega oleks pillid õige valik.
dr. Seemen

Loe edasi

Logest jt. ravimid

Tere!
Logest'i informatsiooni lehel on kirjas, et teatud ravimitega
beebipillide toime väheneb ja lisaks tuleb kasutada nt. kondoomi.
Pean võtma Doxy-M (seal samuti nõnda kirjas) antibiootikume ...

Galina Litter

Vastas dr Galina Litter

Lugupeetud A. !
Mida Te ravite ja kui suures annuses ?
Kui Te tarvitate madalaid ja keskmisi doose ning ravi ajal ei teki veresegust määrimist, tuleks preservatiivi kasutada vaid ravi ajal. ...

Loe edasi

Coli bakter

Tere,



Olen 24a.a naine. Käisin arsti juures ja minu tupes avastati coli bakter. Arst määras ravi, kuid järgmine proov näitas ikka seda bakterit. Arst ütles, et ta antibiootikume ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Coli bakter ei vaja ravi, kui seda on väikeses konsentratsioonis ja see on normaalses tupe mikroflooras normaalne leid. Kui hulk on tõusnud, siis vajab ravi ka partner. Teie kipitus tupes võib olla tingitud ...

Loe edasi

Voolus

Tere, minul selline mure, et peale päevi tilgub edasi. Päevade esimene-teine päev on vererohke, siis edasi järsult vähene. Kuue-seitsme päevaga on nagu päevad läbi ja siis paari päeva pärast (see on siis ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Ilmselt ongi vereerituse põhjuseks emaka müoom.Suur endomeetriumi mass ja pindala põhjustavad rohket menstruaalvereeritust,mida veelgi lisab emaka häirunud kontraheerumine.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi