ebaregulaarne veritsus 14.05.09 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere
Olen 45 aastane. Kuu aega tagasi tehti PAP test- vastus ASCUS. Arst määras raviks - Dalacin V- 3 vaginaalsuposiiti.
Peale ravi menstruatsioon kestis ainult kolm päeva (vähene vereeritus)
Siis oli 7 päeva vahet ja nüüd on juba määrinud 10 päeva järjest.
Arst on puhkusel, sain aja alles juuni keskpaigaks
Kas minu probleem võib olla tingitud ravimist, ealistest iseärasustest või on oluline ikkagi otsida uus arst, et varem vastuvõtule saada
Aitäh

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Ascus on minimaalne muutus kaelas ja sageli on põhjuseks põletik. Sellest ka määratud ravi. Uus PAP test soovitaks teha 3-6 kuu möödudes. Tsüklihäire võib olla tingitus east kuid välistatud pole ka ravimi kasutamine, eriti kui on rohkem määrivam eritis. Muretsemiseks pole põhjust ja pöörduge arsti poole nii nagu ta teid kutsus kordusanalüüsiks. Dr kadastik

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

ebaregulaarne menstruatsioon

Tere,

Mure on selline, et lõpetasin imetamise 6 kuud tagasi kuid senini on menstruatsioon väga ebaregulaarne. Vahepeal kestab veritsus 2 nädalat ja siis on päev või kaks vahet ja jälle on ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Kui enne rasestumist on tsükkel olnud korrapärane, siis taastub regulaarne menstruatsioon 2-3 kuu jooksul peale imetamise lõpetamist. Ebakorrapärast veritsust esineb sageli seoses minipillide ...

Loe edasi

Ebaregulaarne tsükkel ja Yasminelle pillid

Kaks kuud tagasi hakkasin võtma Yasminelle tablette. Tänaseks olen ära võtnud kaks karpi. Unustanud ei ole ühtegi tabletti. Seekord hakkas päevadelaadne vereeritus koos tugevate valudega siis kui võtta ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tere. Kindlasti peate pille võtma skeemi järgi. Vahel võib veritsus tulla varem kui karp lõpetatud. Mõne aja jooksul reeglina veritsus ikkagi stabiliseerub ja tuleb pillide vaheajal. Teie kindlasti järgige ...

Loe edasi

Kukkumine ja veritsus

Olen 50 a.naine, viimane menses oli 2012 suve hakul, enne seda ebaregulaarne. Vaevusi olnud ei ole. Eile õhtul kukkusin kõvasti külje peale ja täna hommikul algas veritsus algul õrnalt, praeguseks tugevalt. ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere1 Suure tõenäosusega on tegemist menstruatsiooniga või anovulatoorse vereeritusega.Arvestades Teie vanust võib niisuguseid ebareeglipäraseid vereeritusi ka edaspidi tulla.Anovulatoorse tsükli korral ...

Loe edasi

veritsus peale vahekorda

Tere,

kaks päeva tagasi tuli pärast vahekorda verd. alguses oli roosa ja nüüd on muutunud pruunikaks. alakõhus pakitseb ja paremal pool all on kohati terav hoovalu. rinnad on hellad , mistõttu ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere! Võimalik,et tegemist on lihtsalt tsüklivälise vereeritusega,kuna esines ju varemgi ebaregulaarne tsükkel.Soovitan pöörduda günekoloogi vastuvõtule,sest ka klamüüdiatservitsiidi korral ja emakakaela ...

Loe edasi

Hormonaalne häire?

Olen 44,3 last. Tsükkel on juba paar aastat ebaregulaarne, ka öine higistamine .Jaanuaris olid päevad,rohke hüübinud verega ja väga pikalt, mis ei allunud Provera 10 mg ravile. Võtsin 10 päeva ja asi lõppes ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

TEre. Arvestades teie vanust, siis võiks arvata, et et teil on algamas premenopausaalne periood, mis võib kesta mitu aasta. Sel ajal ongi iseloomulik tsüklihäire. Harmonett võib aidata ja algul esimesed ...

Loe edasi

Menstruaaltsükkel

Aprillis jätsil Minulet tabletid ära sooviga rasestuda, kuid siiamaani ei ole see õnnestunud. Esialgu käis tsükkel nagu kellavärk, kuid viimased kuud on kõikumised väga suured, eriti see kuu. Eelmine menses ...

Vastas dr Aire Sekavin

Tere.
Tsükkel võiks reguleeruda hiljemalt poole aasta jooksul peale tableti kasutamise lõppemist. Kui Teil enne pillide kasutamist ei olnud tsükkel regulaarne, on võimalik, et ka peale pillide kasutamise ...

Loe edasi

Tabletid

Selline küsimus - kas on reaalne, et vahetades suurema hormoonisisaldusega ras.vastased tabletid madalama horm.sis.-ga tablettide vastu ,siis esimesel tabletivabal perioodil võib veritsus puududa või olla ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Madala hormoonisisaldusega pillide korral võib tabletivabal perioodil olla minimaalne veritsus või see üldse puududa. Selline on pillide toime (s.t. on normaalne nähtus.)
dr.Seemen

Loe edasi

menstruaaltsükli häired

Lugu selline- Olen proovivinud rasestuda-aga pole jäänud rasedaks-mul on munasarja põletik mis on krooniline-olen saanud palju ravi aga ikka on valud-kas see põletik võib takistada rasestumist ? ja teine ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kroonilise munasarja põletiku tulemusena tekkinud liited munajuhade-munasarjade ümber võivad põhjustada lastetust. Kui 1 aasta jooksul pole õnnestunud rasestuda, tuleb teha uuringuid, kaasa arvatud ...

Loe edasi

murelik

Kasutasin aasta Logesti, siis jäi vahele pool aastat ja kui nüüd uuesti alustasin ei taha vereeritus lõppeda. Esimesel korral sellist muret ei olnud. Nüüd aga kestab veritsus juba nädal aega, kas peaksin ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kuna pillide võtmisel on olnud 0,5 aastane paus, siis nüüd pillidega alustades on võimalik esimestel kuudel ebaregulaarne veritsus. Kui veritsus pole lõppenud, soovitan mitte teha 7-päevast pausi ...

Loe edasi

pruun veritsus

Tere dr Väli,
käin juba tükk aega naistearsti juures, mureks pruun veritsus u nädal enne ja paar päeva peale menstruatsiooni. Olen andnud kõikvõimalikke analüüse, hiljuti avastati madala riskiga ...

Maie Väli

Vastas dr Maie Väli

Tere,Mia! Ebaregulaarne menstruatsioon noorel naisel on tavaliselt healoomuline häire ja häired kaovad,kui tsükkel muutub ovulatoorseks.Kui probleem oleks emakakaelas,siis esineks pruun veritsus ka menstruatsiooniga ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi