seen 09.07.01 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere! Kas antibiootikumikuuri tagajärjel tekkinud seen võib põhjustada pidevat pissihäda tunnet? Valus ei ole. Tänan!

Arst vastas:

Ülle Kadastik

dr Ülle Kadastik

Günekoloog

Tartu Ülikooli Kliinikumi Naistekliinik, Elite Erakliinik

Reeglina võib tekkida tupeseen, mis sageli ärritab ka urineerimist. Selles suhtes paeb günekoloog kontrollima. Kui günekoloogilist ei ole, siis saadetakse teid uroloogile.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

Bakter

Tere, selline mure.
Mul on pidevalt seen ja kui mul on seen siis tekivad mehele sugutipeale punased täpid ning sügelus. Arst võttis bakteriaalse külvi ning see oli korras ja soovitas klotrimasool ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
90 % eesnaha põletikest meestel on sugulisel teel levivad ja see tähendab, et on otseselt seotud naise tupe põletikuga. Enamasti esinevad kaebused mõlemal partneril ja ravi tuleb alati teha ...

Loe edasi

seen

käisin naistearsti juures ja mul on kogu aeg pidevalt seen ta ütles et mul on seen organsmis sees ja see jääbgi korduma.Kas siis seda pole üldse võimalik ravida et see ei jääks korduma.Ning millest see ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Organismi vastupanuvõime langus( stress,põetud haigus), antibiootikumide kasutamine jm. võivad esile kutsuda seeninfektsiooni. Normaalselt on seen organismis olemas, kuid vaevusi ei põhjusta. Kui ...

Loe edasi

seen

Tere!

Olen 37 aastane kahe poja ema. Elasin 17 aastat koos abikaasaga. Minu peamiseks haiguseks oli seen. Ravisin seda küünaldega(tupe) ja sain haigusest lahti. Poole aasta möödudes oli seen ...

Ülle Kadastik

Vastas dr Ülle Kadastik

Tupeseen ei ole suguhaigus. Sageli tekib neil naistel(ka meestel -harvem) kellel organism on nõrgestatud(nt raseduse ajal jne). Kaasa aitavad ka antibiootikumid, pillid, hügieenivahendid, allergilisus,stress ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi