pillidega rasedaks? 16.01.04 / Naistehaigused

Külastaja küsib:

Tere,

loodan, et oskate segadusse pisut selgust tuua. Olen paar aastat tarvitanud beebipille ja tänu sellele on menstruatsioonid väga korrapärased. Hetkel pean seitsmepäevast pausi ja päevad oleksid pidanud algama juba kolm päeva tagasi, kuid siiani ei midagi. Olen kõik tabletid korralikult ära söönud, samuti ei ole esinenud kõhulahtisust või oksendamist. Pole tarvitanud ka pillide toimet vähendada võivaid ravimeid. Millest võib selline ootamatu tsüklihäire tingitud olla? Kas peaksin tõesti rasedustesti tegema? (Tarvitan Harmonetti)

Arst vastas:

Katrin Seidelberg

dr Katrin Seidelberg

Günekoloog

Qvalitas Arstikeskus AS

Tere!
Pillide toimel jääb igakuine veritsus väga väheseks või kaob hoopiski, s.t. et selline situatsioon on ilmselt tingitud pillidest. Soovitan peale nädalast pausi taas pillidega jätkata. Tõenäosus pillide foonil rasestuda on väga väike, kui siiski soovitan teha ka rasedustesti.
Katrin Seemen

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Naistehaigused

peaaegu veretud päevad

Tere,
pool aastat tagasi lõpetasin beebipillide võtmise. Esimesel 4 kuul käisid päevad kenasti (tsükkel täpselt 27 päeva ja ka muidu kõik tavaline), eelmisel kuul kestsid vaid 2 päeva, sel kuul saabusid ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Peale pillidega lõpetamist taastub tavapärane tsükkel. Kui tsükkel oli enne pillidega alustamist korrapärane, siis on tsükkel regulaarne ka kohe peale pillidega lõpetamist. Kui esines ka varem ...

Loe edasi

Spiraal+pillid

Tere!
Palun öelge kas on võimalik teatud pillidega ühekordselt mensest edasi lükata või vereeritust vähendada, kui mulle on paigaldatud vaskspiraal?
Ette tänades
Mirell

Vastas dr Aire Sekavin

Tere Mirell.
On küll. Retsepti saamiseks on vaja pöörduda pere- või naistearsti poole.
Tervitades Aire Sekavin

Loe edasi

menstruatsioon

Kason võimalik menstruatsiooni mõned päevad edasi lükata või vähendada vereeritust menstruatsioon ajal?

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere!
Menstruatsiooni on võimalik edasi lükata pillidega või gestageene sisaldavate tablettidega. Selgituste ja retsepti jaoks peaksite naistearsti poole pöörduma vähemalt 2 nädalat enne oodatavat ...

Loe edasi

Plaaster

Tere!

Lugesin ajakirjast, et meie apteekidesse on müügile jõudnud rasestumisvastane plaaster, mis peaks toimima sarnaselt antibeebi pillidega. Plaastrit tuleks vahetada nädalas korra 3 nädala ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,Krisit,
rasestumisvastased plaastrid on nüüd tõesti apteekides saadaval ja jaanuarist kehtib neile ka 50% soodustus nagu pillidelegi. Oma toimelt on nad sarnased pillidega, neid on mugav kasutada. ...

Loe edasi

Tablettide ärajätmine

Tere!!

Pöördun Teie poole sellise murega. Võtsin 5 kuud Jeanine tablette (Juuli-November) Kui enne tablettide võtmist oli tsükkel ebaregulaarne, siis tablettide võtmise ajal muutus see regulaarseks. ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere,
pillide võtmise ajal on menstruatsion väga regulaarne tänu pillidega tekitatud hormoonide tasemele. Peale pillidega lõpetamist käivitub taas munasarjade funktsioon ja kui enne oli tsükkel ...

Loe edasi

Tabletid

Tere. Mul on kusimus rasestumisvastaste tablettide kasutamise lopetamise kohta. Olen kasutanud Triminuletti ca 5a ja sooviksin tablette enam mitte kasutada. Kuidas nende kasutamise lopetamine toimub? Kas ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Pillidega lõpetamine on lihtne: peale 21-päevast tsüklit pillidega uue karbiga enam ei alustata. Menstruatsioonide vaheline periood võib nihkuda, s.t. tükkel võib tulla pikem või lühem kui pillidega. ...

Loe edasi

rasestumisvastased vahendid

mis juhtub menst-ga. kui näiteks üks kuu jääb tableti leht võtmata ja suguelu sel ajal ei elata?Tablette on söödud 7 aastat.

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Pillide võtmise lõpetamise järgselt tuleb menstruatsioon umbes kuu aja pärast , ja kui siis on soov uuesti pille võtma hakata, tuleb alustada menstruatsiooni 1. päevast. Kui kasvõi 1 kuu jääb pillidega ...

Loe edasi

menstruatsioon

tere,olen 3 aastat kasutanud tri-regoli,nüüd viimased kuud panin tähele et mu päevad on lühenehud viielt päevalt kahele päevale-kas on see normaalne ..
...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Pillidega kaasneb sageli menstruatsioonide lühenemine ja verehulga vähenemine- see on normaalne nähtus.
dr. Seemen

Loe edasi

Logest

Tere, küsimus järgmine, kas Logesti kasutamine võib tingida valgevooluse suurema hulga? Testide järgi mingeid haiguseid ei ole. Logestit olen kasutanud 5 kuud ning sellest ajast on vooluse hulk märgatavalt ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Pillidega võib tõepoolest kaasneda tupeeritise suurenemine.
dr. Seemen

Loe edasi

Menstruatsioon



Kas on normaalne kui päevad kestavad ligi 2 nädalat? Kasutan rasestumisvastaseid vahendeid. Hakkasin sel aasta jaanuari kuus võtma ja lõpetasin märtsis...siis tuli väike paus.Hakkasin uuesti ...

Katrin Seidelberg

Vastas dr Katrin Seidelberg

Tere! Kui jätta pillide võtmisesse mõni kuu vahele, siis on uuesti alustamine sama nagu esmakordne alustamine pillidega, s.t. võib jälle esineda pikemaid ebaregulaarseid veritsusi esimestel kuudel, iiveldust ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi