noor nahk ja tselluliit 01.02.04 / Nahahaigused

Külastaja küsib:

tere. Minu puhul pole küll tegemist haigusega, kuid ma ei oska kusagile selle küsimusega pöörduda. Saan kevadel 19, kaalun 65 kg ja olen 168 cm pikk. Mu jalgadel on tselluliit ja ma tahaksin kasutada tselluliidikreemi, kuid ma pole kindel, kas minuealisel on mõttekas sellist asja ette võtta. Äkki ma rikun oma naha ära, sest see on minuealisele võibolla veel liiga tugev? Ma söön viimasel ajal korralikult , liigun piisvalt ja üritan mõnest liskolost lahti saada ning arvan, et äkki aitks ka tselluliidikreemi kasutamine tulemusi parandada.

Arst vastas:

dr Sirje Liiv

Dermatoveneroloog

Nahaarst dr. Sirje Liiv erapraksis

Arvan, et kui probleem on olemas, võiksite kreemi kasutada küll. Et te ennast ise aitama olete hakanud, väärib kõigiti tunnustust ja arvan ka, et sellest on rohkem abi kui passiivselt end kreemitades tulemust oodates.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Nahahaigused

Kuiv nahk

Tere,
lugesin siit portaalist eelnevaid vastuseid kuiva naha probleemidele ja vaatasin, et nõuanded puudutasid peamiselt millegi pealemäärimist. Tahtsin küsida, et kas on ka mingeid vitamiine või ...

Vastas dr Sirje Liiv

Nahale ja naha derivaatidele (juuksed ja küüned) on kõige olulisemad vitamiinid A, E,Cja B-grupi vitamiinid, mineraalidest Zn.Cu ,Si. Kui küsite apteegist naha vitamiine, saategi vitamiinikomplekse, ...

Loe edasi

probleem nahaga

Tere

Tarvitasin rasestumisvastaseid tablette ligikaudu 6 aastat. Kui tablettide võtmise lõpetasin, muutus nahk väga kehvaks (enne tablettide võtma hakkamist nahaga probleeme ei olnud). Näole ...

Vastas dr Sirje Liiv

Pöörduge nahaarsti poole, kes kirjutab teile välja aknevastase kreemi(d), mille kasutamisega akne nähud tasapisi taanduvad.

Loe edasi

enneaegne vananemine

Tere! Olen 24 a. neiu. neli aastat tagasi tegin aborti. Pärast seda toimus minu organismis palju muutusi. Nt. kui enne seda olin figuurikas, siis pärast hakkasin kiiresti kaalust alla võtma. Mis muret ...

Vastas dr Heli Raudsepp

Teie nahka peaks nägema enne kui midagi soovitada või arvata. Nahamuutused võivad olla seoses hormonaalsete muutustega kuid neli aastat tundub olema pikk aeg probleemi kestmiseks. Või-olla olete näonahale ...

Loe edasi

enneaegne vananemine

Tere! Olen 24 a. neiu. neli aastat tagasi tegin aborti. Pärast seda toimus minu organismis palju muutusi. Nt. kui enne seda olin figuurikas, siis pärast hakkasin kiiresti kaalust alla võtma. Mis muret ...

Vastas dr Heli Raudsepp

Selleks,et Teid kõige tulemuslikumalt aidata, peaksin ma Teie nahka nägema. Olen kindel, et Teie aitamiseks on võimalusi.

Loe edasi

Ebameeldiv lööve

Olen 26a. naine ja mul on juba aastaid probleemiks kummaline punetus ja väikesed punnikesed lõual, otaesisel ja nina ümber põskedel. Sageli need ka kihelevad ebameeldivalt. Samas mingit ketendust ei ole, ...

Vastas dr Heli Raudsepp

Usun, et Teid saab aidata-tuleb vaid pöörduda vastuvõtule, sest kõik Teile vajalikud ravivahendid on retseptiravimid.

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: