erektsioonihäire 22.11.06 / Meestearst

Külastaja küsib:

Tere
Küsimus järgmine.
Olen 45 a. mees, siiani kõik OK. Umbes kuu tagasi tekkisid õlgadele punetavad vistrikulaadsed - apteekri soovitusel hakkasin manustama allergiavastaseid tablette Zyrtec - 10p 1 tbl. päevas. Ilmselt ei olnud tegu aga allergiaga, kuna tablettide manustamine ei aidanud. Küll tundsin pärast tablettide võtmise lõpetamist, et miskit muud on lahti - suguti ei jäigastu enam piisavalt ja vajub kiirelt ära. Kas võib olla seos minu murel ja Zyrtec tablettide manustamisel? Kui jah, siis kas normaalne olukord taastub? Kui ei, siis mida normaalse olukorra saavutamiseks ette võtta?.
Samas - ei suitseta, ei liialda alkoholiga, ei põe haigusi.

Lugupidamisega
A

Arst vastas:

Margus Punab

dr Margus Punab

Meestearst

Meestekliinik Tartus ja Tallinnas

Zytreci puhul erektsioonihäiret olulise kõrvaltoimena välja toodud ei ole. Seni pole ka ükski minu patsient seda ravimit oma probleemide tekkega seondanud. Suurema tõenäosusega peab probleemi(de) põhjuseid ikkagi otsima teie üldtervislikust seisundist. Vanus on teil üldtervise aspektist üsna kriitiline, nii et apteekri asemel soovitan oma probleemidele abi otsida ikka pädevate arstide käiest. Oma nahaprobleemide osas tasuks alustada visiidist perearsti juurde, kes teeb esmased uuringud ja ravi ja vajadusel suunab edasi naharstile. Erektsiooni poole pealt saavad kenasti aidata meestearstid. Siiski tuleb esmalt leida probleemide põhjus.
Edu soovides
Margus Punab

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Meestearst

Erektsioonihäire

Mure selles, et peenis ei saavuta piisavat jäikust vahekorraks või saavutab selle lühiajaliselt. Tahtmist on aga info ei jõua nagu vastava organini. Kas oskate soovitada mingit ravimit, mida võiks proovida?

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Erektsioonihäire ravimid on täiesti olemas kuid selleks tuleb jõuda arsti vastuvõtule. Kui soovite vaid ravimit, mis tagab erektsiooni, siis võite kenasti alustada oma perearsti juurest. Kui soovite leida ...

Loe edasi

Erektsioonihäire

Umbes pool aastat on kestnud erektsioonihäire, mis avaldub selles, et enne ejakulatsiooni kaob erutus mingil põhjusel, umbes 50% juhtudest. Seksiisu on normaalne, soov on 1-2 korda nädalas, kuid seks on ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Sedalaadi probleeme on tänapäeval kerge ravimitega lahendada. Arvestades teie vanust tasuks lisaks panustada ka põhjuste väljaselgitamiseks - tüüpilisemad nendest on eesnäärmehaigused, psühholoogilised ...

Loe edasi

Erektsioonihäire

Kas on veel abi?

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Tuleb uurida, milles on probleemi põhjus. Peamised erektsioonihäire põhjused on muutused peenise verevarustuses ja suguhormoonide tasakaalu häired. Tulge vastuvõtule, teeme uuringud ja nende alusel saab ...

Loe edasi

Erektsioonihäire

Tere !
Küsimus järgmine;olen 40 aastane mees ,keda vaevab tõsine erektsioonihäire.
Olen käinud teie kliinikus konsultatsioonil ja saanud erinevaid erektsioonihäirete ravimeid,ravimi võtmisel ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Olete erektsioonihäire kohta veel väga noores eas. Enamasti on lahendus olemas. Ilmselt peaksite läbi käima kompleksed põhjuste uuringud: hormoonanalüüsid, sperma analüüs prostatiidi välistamiseks ja ka ...

Loe edasi

erektsiooniprobleem

mis teha nö performance anxiety puhul?

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Enamasti aitavad väga hästi erektsioonihäire tabletid. Lisaks on olemas veel paar nippi kuidas ärakukkumise riski vähendada. Koostoimes aitab 98% juhtudest.
Edu soovides
Margus Punab

Loe edasi

Erektsioonihäire psühholoogilise probleemi tõttu

Mu noormehel on erektsioonihäired, mis on tema sõnul põhjustatud psühholoogilistest probleemist. Ta ei ole nõus mind sellesse probleemi pühendama, kuid ma tahaks teda kuidagi aidata. Kui ma vahekorra ajal ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Aitab aeg ja rahulik meel. Paljud mehed vajavad aega nii kehaliseks kui ka psühholoogiseks kohanemiseks partneriga. Kiiremini saab probleemist üle mõne erektsioonihäire pilliga.
Edu soovides
Margus ...

Loe edasi

erektsiooniprobleem.

tere, olen 19 ning mul on psühholoogilistest probleemidest tingitud erektsioonihäire. kust saada abi ? või kust saada ravimeid ? või kuhu arsti juurde pöörduda ?

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Kindlasti saab teid aidata. Soovitan pöörduda meestearsti või seksoloogi poole.
Edu soovides
Margus Punab

Loe edasi

erektsioonihäired

Tere!
Selline küsimus:
Mul on seksuaalelu probleemid, erektsioonihäire- Enneaegne seemnepurse. Samalajal elan 1.5a aktiivset seksuaalelu.
Kas on äkki ise võimalik osta ravimeid selle ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Enneaegse seemnepurske ravi on võimalik. Ravimite saamiseks tuleb siiski vastuvõtule tulla.
Edu, Margus Punab

Loe edasi

erektsiooni häire

Tere
Mul oleks üks küsimus...nimelt kui on mehel erektsioonihäire, siis kas on ka selline oht et naine ei jää näiteks rasedaks. Loodan saada vastuse. Tänan

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Kui on täielik erektsioonihäire ja vahekorda astuda üldse ei õnnestu, siis on kindlasti raske ka rasestuda. Erektsiooni tugevusest sperma kvaliteet ei sõltu.
Edu soovides, Margus Punab

Loe edasi

erektsioon

V.A. Dr. Punab

Probleem:Erektsioon tekib suuresti ainult tänu mehaanilisele stimulatsioonile ja peale ejakulatsiooni(mis on kerge tulema) on kubemepiirkond valulik(eelkõige peenisepea).Olen ...

Margus Punab

Vastas dr Margus Punab

Sellise miiinimuminfo alusel on raske midagi soovitada.

Varane seemnepurse, sellejärgne valu ja ka erektsioonihäire võivad olla tingitud eesnäärme/sugutrakti põletikust.

Madal hormoonitase ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: