hormonaalne muutus? 11.04.06 / Endokrinoloogia

Külastaja küsib:

Tere!
Mul on taoline mure, et kord kuus (enamasti pärast menstruatsiooni) tekib mul meeleolu langus, iiveldus, isu puudus, lihased on nõrgalt krampis, peavalud, unehäired. Kuna on selline depressiivne meeleolu, tekivad nn sundmõtted jms. Millest see võib olla? See segab pärsi palju igapäevaelu elamist. Võtan vitamiine jms, kuid mingil hetkel (just sellisel postmenstruatiivsel perioodil)ründab selline must masendus + eelpool nimetatud kaebused. Mida peaksin tegeme või kuhu pöörduma. Olen juba perearsti piisavalt tüüdanud. Kas tõepoolest võib tegu olla hormonaalse kõikumisega? Kuidas sellest lahti saada? Ma olen alles 22 aastat vana. Kas östrogeeni taseme tõus võib sellist asja põhjustada? Enne menstruatsiooni ei ole mul mingeid kaebusi, tunnen end hästi
Aitäh

Arst vastas:

Anu Ambos

dr Anu Ambos

Endokrinoloog

SA PERH Mustamäe korpus

Tere!
Kahjuks ei oska ma siin mingit head nõu anda. Soovitaksin konsulteerida kogenud günekoloogi ja vajadusel psühhiaatriga. Endokriinprobleemiga siin tegemist ei ole.
Tervitades,
dr. Anu Ambos.

Kas see arutelu oli kasulik?

Nõuanded teemal: Endokrinoloogia

4,5aastasel tüdrukul valge punni taoline asi rinnanibu kõrval

Tere

Tütrel on rinna peal siuke valge punnimoodi asi, mis on katsudes valus. Lisasin pildi.
Perearstil tegime vereproovid ja ütles, et kõik on korras (ka mingid hormonaalsed).
Mis ...

Anu Ambos

Vastas dr Anu Ambos

Tere!
Hormonaalne kõrvalekalle see küll ei ole. Tegemist võib olla rasunäärme põletikuga. Kui last punnike segab (on vastu puutudes valus vms.) tuleks tõenäoliselt mõelda selle eemaldamisele. Soovitan ...

Loe edasi


Vaata kõiki nõustamisi

Küsi foorumist

Küsi

Ei saanud vastust? Küsi arstilt: