Magusaisu 27.04.22 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Olen 22 aastane noor neiu. Tunnen pidevalt magusaisu, eriti ōhtuti ning sellele järele andmise tulemusena on tekkinud mōningad lisa kilod..
Olen üritanud end magusast eemal hoida 7päeva challeng’itega kuid juba 2-3päev annan alla ja möödas see ongi.
Mida peaksin sööma vōi on ehk mingeid hästi toimivaid tablette mis aitaksid suuere tōenäolisusega sellele magusa isule vastu
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tere!
Suurendage loomsete valkude (liha/kala/linnuliha/munad/piimatooted) tarbimist. Kui kauaks ja palju? Peate vaatama üle oma praeguse toitumise ja selle järgi on võimalik väljaarvutada Teie vajadus. Vajate toitumisreziimi.Arvan, et see aitab, nagu näitab minu praktika patsientidega töötades. Te ei saa kohe võtta toidulisandeid ega ravimeid, see ei lahenda probleemi. Režiim ja tasakaalustatud toitumine ning pärast seda toidulisandid (vajadusel).