Söögiisu kadu 22.12.21 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere ! Nimelt on probleem sellest et pole peaegu 2 kuud söögiisu olnud mitte miskit väga alla ei lähe. Kõht küll koriseb aga söök alla ei lähe ja pigem ongi seda et näksin ja pigem kui tunnen et tekib natukenegi isu siis tahaks ainult magusat. Pidevalt on väsimuse tunne ja unisus.Hetkel joon vitamiine ka. Ise olen üle kaaluline 158 cm u 85 kg .
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Söögiisu kadu võib seonduda erinevate probleemidega, sh. meeleoluprobleemide ja kurnatusega. Soovitan teil esmaselt rääkida oma perearstiga, kes saab vajadusel teha täpsustavad analüüsid ja välistada abistavate testide kaudu mõne tõsisema meeleoluhäire. Kaasuvalt võite nõustamisele pöörduda ka toitumisspetsialisti poole.
Parimatega, dr. Ehala