Kas haigekassa maksab 31.01.19 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere. Küsimus selline, et millest sõltub see kas haigekassa maksab maovähendus operatsiooni ise või mitte?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Esmaselt tuleb otsustada, kas operatsioon on näidustatud. Näidustused operatsiooniks on kirjas ravijuhendis.
Näidustuse ja operatsiooniks teostamise viisi üle saab arutada kui pöörduda bariaatrilisi lõikusi teostava kirurgi vastuvõtule. Kuna operatsiooni järjekorrad on pikad, siis valivad osad patsiendid tasulise operatsiooni.
Infot saab ka keskkonnast kergemaks.ee
Parimatega,
dr. Ehala