Öösiti magusa söömine 06.03.17 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, mul on tekkinud selline probleem,et öösiti ärkan üles kuna tahan magusat süüa ja siis magama tagasi minna. Muidu ma päeval magusat ei söö,väga harva kui üldse kommi võik kooki söön. See juba päris pikalt toimunud, kas peaksin kuhugi sellega pöörduma?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Öine magusasöömine võib olla viide sellele, et teie toiduvalikutes on midagi puudu. Samuti võib öine maiustamine olla seotud ülekoormuse ja stressiga. Soovitan esmalt analüüsida oma toitumist ning vajadusel konsulteerida mõne toitumisspetsialisti ja/või ka perearstiga.
Parimatega, dr. Ehala