Tere mul üle liikse söömisega probleeme kas sellega on võimalik pöörduda söömis kliinikusse aitãh 03.01.16 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mul on ûle liikse söömis häire kas on kasulik pöörduda söömis häired kliinikusse
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Soovitan teil pöörduda söömishäiretega tegeleva spetsialisti poole.
Parimatega,
dr.Ehala