Dukani dieet 01.06.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mida arvate Dukani dieedist? Mõned mu tuttavad on sellest silmnähtavalt abi saanud, aga ega detaile ju keegi ei avalda. Mis te arvate, kas selline valgusöömine (esimene nädal ainult valk) mõjub halvasti neerudele või maksale?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui küsite minu isiklikku arvamust, siis minu jaoks on Dukani dieet küllalt äärmuslik ning ma ei usu selle pika-aegsesse toimimisse. See, et lühitulemused on head, seda küll. Oluline on muuta aga oma toitumisharjumusi nii, et kaotatud kaal jääks püsima.
Parimatega,
dr.Ehala