Külmavärinad ja kaalu tõstmine 16.11.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Olen 14. Kaalun 48 kg ja 157 cm pikk. Peaksin teatud terviseprobleemide pärast kaalu tõstma. Olen sellega algust teinud, aga nüüd on tulnud külmavärinad. Kas see võib olla sellest, et mu päevane kaloraaž on liiga suur? (umbes 4000kcl)
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Külmavärinaid kaalutõstmisega ei seostaks, kuid vaadake oma päevane kaloraaž ikka üle. vaevalt vajate kaalutõstmiseks 4000 kcal.
Parimatega, dr.Ehala