Hemoglobiin ja toitumine 08.10.13 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Mul on suured probleemid madala hemoglobiini ja madala vererõhu näol, eriti viimased 2 nädalat, kui ilm on ebastabiilne olnud. Ei oska ise vitamiine võtta, ning toitumine ei aita- söön ohtralt granaatõunu ning joon granaatõunamahla, kuid viimasel ajal see ei aita (varem olen proovinud perearsti soovitusel nö. ohtrat arbuusi, hematogeeni ning granaatõuna söömist paar aastat tagasi) ... Pea valutab, esineb peapööritus, väsimus, kurnatus, lihasevalu. Ise asun Tallinnas, töötan ja õpin ning üritan toitumise normi alla saada, kuid miski ei mõju. Otsin dietoloogi, kes teeks vajalikud analüüsid ja saaks koostada toitumisprogrammi, mille abil saaksin jälle ennast energilisena tunda.
Ette tänades
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Konsulteerin Tallinnas TÜK meestekliinikus aadressil Gonsiori 3. Info ja registreerimine toitummine@kliinikum.ee meili teel.
Parimatega,
dr. Ehala