Puhitus 13.02.12 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere. Oleks selline küsimus, mul on juba pea-aegu kuu aega järjest selline puhitustunne, et kõht tundub nagu raske, gaasiline. Mõni nädal küll pole olnud, siis jälle tuleb tagasi. Kas te oskaksite nõu anda, mida tegema peaks?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Pöörake tähelepanu oma toitumisele, milliste toiduainetega seoses antud puhitustunne tekib ning vajadusel vähendage antud toiduainete hulka. Teinekord võib olla aga puhitus seotud ka liigkiire söömisega. Samuti võib olla enam puhitust enne menstruatsiooni. Närviline eluperioodki võib seostuda puhituse tekkega. Lihtsamatest abivahenditest võib kasutada tõepoolest Espumisani, aga ka apteegist saadavaid seedetegevust parandavaid teesid. Näiteks köömnetee võib antud juhul aidata.
Parimatega, dr.Ehala