Kaalulangetus 21.03.11 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Internetis levib uudis uuest kaalulangetusmeetodist - kapslid Acai Berry Thin. Kas tasub katsetada? Mul on olnud pidevalt ülekaalulusus, hetkel kaal 90 kg (pikkus 167cm) - need kapslid tunduvad päästerõngana. Mida neist teate?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Uusi kaalulangetamise "imerohtusid" tuuakse turule pidevalt. Meditsiinilist kinnitust oma toimele on leidnud vähesed ja neilgi on tuvastatud teinekord kõrvaltoimeid, mistõttu nad on müügilt eemaldatud (sh Reductil) Ma ei tea küll teie mainitud toodet, kuid julgen pea 100% kindlusega väita, et päästerõngas ta ei ole. Toidulisanditel on vaid toetav roll. Suurem töö jääb ikkaigi teie endi õlule, oma elustiili ja toitumise korrastamise osas.
Parimatega, dr.Ehala