Ülekaal 07.12.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere, tahaks väga kaalust alla võtta, aga ei tea, kuidas õigesti toituda. Olen 48a. ja 162cm, 85kg. Kas peaks tulema teie juurde tervisekontrolli?
Lugupidamisega, M.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Alustuseks võite tutvuda toitumissoovitustega internetileheküljelt toitumine.ee
Soovi korral olete oodatud vastuvõtule (reg: 533 18 008; toitumine@kliinikum.ee)
Heade soovidega, dr.Ehala