Maohape ja -rõhk suur 21.08.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mida peaksin sööma, et vähendada maohappelisust ja rõhku?
Lugesin mingit artiklit, et tuleb midagi soodaga teha ja siis alused reageerivad vms. ja se aitab ?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Jälgige et toituksite korrapäraselt ning mitmekesiselt. Pöörake tähelepanu sellele, et sööksite iga päev sooja sööki, eelistades toiduvalmistamisel hautamist praadimisele ning enam vedelikkurikkaid toite (supid, hautised, jms). Vältige vürtsikaid toite, kohvi (kange tee), karboniseeritud jooke. Toiduainetest võivad mõjuda ärritavalt tsitruselised, aga ka näiteks tomatid. Ärritavalt mõjub ka alkohol kui suitsetamine. Väiksemate vaevuste puhul võib olla abi apteegi käsimüügi preparaatidest. N:Rennie Vaevuste püsimisel tuleb pöörduda arsti vastuvõtule.
Heade soovidega, dr.Ehala