päevane kcal 05.08.09 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere,
mul oleks selline küsimus et mitu kcal päevas ma peaks tarbima selleks, et kaalu säilitada ning selleks, et seda alandada? kaalun 53kg, olen 167cm pikk ning 19 aastane neiu.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kaalu alandada ma teil kindlasti ei soovita. Sõltuvalt erinevatest faktoritest (sh. füüsiline koormus) võiks teie päevane kaloraaž jääda vahemikku ~1800-2000 kcal/p.
Heade soovidega, dr.Ehala