3.a.lapse toitumishäired 01.10.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
laps tunnistab söögiks leiba,kanaliha,vahel sardelle,õuna,banaani,mahla,piima-ja neidki kõiki ainult eraldi... Vahel ei söö üldse midagi.
Kas see on probleem ,millega võiks Teie poole pöördud`?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Soovitan teil pöörduda oma perearsti või siis lastearsti vastuvõtule, et teada saada kas on tegu lapse tervise mõttes probleemiga. Mina väikelastega ei tegele.
Heade soovidega, dr.Ehala