tabletid. 23.01.08 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Ma olen viimasel ajal kaalust juurde võtnud. Ma kavatsen neid tablette sööma hakkata mis teevad saledamaks ja vähendavad kaalu . Aga ma ei tea kas need aitavad ja kardan et peale nende tabletide söömist võtan ma hoopis kaalust juurde :( .
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui te ei muuda oma üldisi toitumis- ja liikumisharjumusi, siis pole ka ühestki tabletist kasu. Tabletid võivad kaalulangetamise perioodil olla vaid abivahendiks. Oma suhtumisi ja menüüd peate aga tervisliku kaaluvahemiku saavutamiseks-hoidmiseks ikka ise muutma.
Heade soovidega, dr.Ehala