küüslauk 06.11.07 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Apteekides müüakse küüslaugukapsleid, tablette jms. Kas neid võib süüa vaid kuurina või võib kasutada ka aastaringselt (lihtsalt siis väiksemas koguses?)? Ja kas raseduse ajal on need lubatud?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Usun, et aastaringselt pole küll põhjust küüslaugukapsleid tarbida. Eriti suve-sügiseperioodil, kus värsket vabalt saadaval. Külmemal ning viiruste-külmetushaiguste rohkel ajal võib aga neid tooteid endale lubada küll. Mõnedel juhtudel olen täheldanud kerget maoärritust. Seega manustage kapsleid koos söögiga. Antud tooted peaksid sobima ka rasedatele.
Heade soovidega, dr.Ehala