Kas haigekassa rahustab? 21.12.25 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.Kui mul uneapnoe 4 staadium,kas haigekassa rahustab op vöi ei?Olen nii palju proovinud dieete ja midagi ei aita.
Arst vastas:
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tere, kahjuks ei ole see minu teema. Pöörduge palun eriarsti poole! Minu juures saate abi toitumise korrigeerimise, kehakaalu vähendamise ning suurendamise, operatsioonieelsete ning- järgsete toitumiskavad koostamise, jne. puhul
Ilusaid eesootavaid pühi soovides
Artur