Küüslauk 29.03.18 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,
Tegin Vana Tiibeti õpetuse järgi küüslaugu tooniku. 350 g küüslauku, peenestatakse,valatakse peale s240 g 96% piiritust.Nõu suletakse õhukindlalt ja lastakse seista külmas pimedas kohas 10 päeva. Seejärel kurnatakse. 2-3 päeva pärast alustatakse ravi. Juuakse tilkadena veega 1 tund enne sööki. Kirjutatakse, et selle mõju on väga tugev ja seda tohib kasutada ainult iga 5 aasta tagant.
Minu küsimus on, et kui ma selle kuuri olen ära teinud, kas ma siis võin edasi jälle 5 aasta jooksul süüa toorest küüslauku?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere,
Tiibeti meditsiinitarkuste osas ei oska ma kaasa rääkida, aga kindlasti võite te kuuri lõppedes toorest küüslauku süüa.
Parimatega, dr. Ehala