sapikivid 06.03.17 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Mis eriala arsti vastuvõtule peaks pöörduma
Sapikivide korral?Kui on sapikivid
kas siis õlle joomine on soovituslik
Meesterahval?
Arst vastas:
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Alustada tuleb perearstist, kes saab määrata vajadusel täiendavaid uuringuid ning suunata edasi kirurgi ja/või gastroenteroloogi vastuvõtule. Alkoholitarbimine (sh. õllejoomine) ei saa olla mitte kunagi soovituslik.
Parimatega, dr. Ehala