Kas ma olen paks? 20.06.16 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Ma olen 13 pikkus 176cm ja kaal 79kg. Team et olen ülekaalus ja olen proovinud kaalu langetada aga mitte kuidagI ei õnnestu.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Hea oleks siin mõne toitumisnõustajaga nõu pidada ja praegune toiduvalik ja toitumine koos üle vaadata. Tallinnas tegeletakse noorte ja laste ülekaaluga Mustamäe Lastehaiglas, kus saab sellealast nõustamist. Samas soovitan lugeda toitumisinfot (sh. ka kaalulangetamise kohta) leheküljelt toitumine.ee Samal lehel on saadaval ka programm, milles pidada toidupäevikut.
Parimatega,
dr. Ehala