Alakaal 23.03.16 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,mul on tütar 15a. kes kaalub 39kg ja on 160cm. pikk,söömisega on nii,et uusi toite ei saa süüa, hakkab vastu. Ta ei väldi teadlikut söömist, aga sööb väga vähe, mida teha?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teie tütar on tugevas alakaalus. Tema kehamassi indeks on 15.2. Siin on kindlasti esmajärjekorras vaja arstliku konsultatsiooni selgitamaks. kas tegu on tervise, toitumise, psühholoogilise või ka kombineeritud probleemiga. Edasi võib vajadusel kaaluda toitumisnõustamist ja/või psühholoogi konsultatsiooni.
Parimatega, dr. Ehala