magu valutab 08.02.16 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Nädal tagasi sõin küüslauguleiba. Peale seda hakkas magu valutama, nüüd juba kuuendat päeva. Gaasid on sees, röitsed tekivad, katsudes on valus ja hell. Küüslauku olen ka varem söönud, kuid midagi sellist pole tekkinud. Mida pean tegema?
Tänan
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui valud on püsivad, siis tasub ikkagi minna perearsti vastuvõtule, sest vajalikuks võib osutuda mõne täpsustva uuringu teostamine.
Apteegi käsimüügilettidel on saadaval maovaevusi leevendavaid ravimeid, mille osas võite nõu pidada proviisoriga, et teile hetkel parim ravimivariant välja valida.
Parimatega, dr. Ehala