ülekaal 09.11.15 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Olen oma pika eluaja jooksul kasutanud igasuguseid dieete ja muid tablette mis peaksid kaalu vähendama, tulemusteta. Elada aga tahaks veel . Mõlemad põlved on omadega otsas, operatsiooni aga ei tehta kuna kehakaal on suur. Olen 100 protsenti veendunud, et vererõhust saaks ka lahti, kui kaal langeks. Kuidas oleks võimalik saada mao vähendamise operatsioonile. Tean, et ainult tahtejõuga ma ei suuda seda kaalu langetada.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Maovähendus lõikusi tehakse teatud tingimustel, millega üldises plaanis saate tutvuda lehel kergemaks.ee. Antud lehel on toodud ka arstide nimed, kes lõikusi teevad ning kelle poole konsultatsiooniks võib pöörduda.
Parimatega, dr.Ehala