Toitumine peale Bypass oppi 26.08.15 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
minul oleks vaja hädasti toitumisnõustajat kes aitaks ja õpetaks kuidas pean peale maovähendusoppi toituma, alguses langes kaal kiiruga aga nüüd neli kuud hiljem seisab paigal. Minu praegune toitumine annab väga väga kõvasti soovida . On päevi kus sööd 6 korda päevas väikeste kogustega ja on päevi kus heal juhul 1-2 viinerit suudan ära süüa . vee joomine on peaaegu nullilähedane parimatel päevadel umbes 0,5 liitrit.
töö on mul füüsiline ( hommikusöögi klienditeenindaja hotellis- saalipeal 5h jalgadel ,mustade nõude kööki viimine kandikuga )
tahaksin oma toitumist paika saada ja öistest söömistest ka lahti saada . asun Tallinnas. op oli mul 20 aprill 2015
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Nõustamiseks saate panna aja meili teel aadressil toitumine@kliinikum.ee
Nõustamine toimub Tallinnas aadressil Gonsiori 3 (TÜK Androloogiakeskus Tallinnas). Nõustamisele tulles võtta kaasa vähemalt 3-4 päeva toitumist kajastav päevik.
Parimatega, dr. Ehala