neerud sümmeetrilised, ekstrarenaalse vaagnaga 20.09.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Palun vastake küsimusele, et mida tähendab, et neerud on sümmeetrilised ja ekstrarenaalse põhjaga. Ja palun selgitage, mida tähendab, et maksas on AV malformatsioonid.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Ilmselt on kogemata küsimus saadetud valele adressaadile, sest minu valdkonnaks on kaaluprobleemid ja toitumine. Korrake küsimust ja vast jõuab see edaspidi õige adressaadini.
Parimatega, dr.Ehala