Pearinglus 15.09.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere.Minu mured algasid kõrva loputamisest perearsti juures.Peale loputamist oli kõrv kolm päeva lukus ja siis vahelduvalt 2 nädalat lukus ja lahti.Ja kolmandal nädalal hakkas kiskuma tasakaal ühele poole.pea nagu ringi ei käi,lihtsalt kisub ühele poole,selja taha.Tahaks teada,mida edasi teha ja kas sellest on võimalik paraneda.Kõrv naksub ka praegu nagu tahaks lukku minna.Mis võis valesti minna,kas sisekõrvas midagi?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Teie küsimus on ilmselt kogemata saadetud valele adressaadile. Vajaksite neuroloogi või ja/või kõrvaarsti nõu. Mina tegelen kaaluprobleemide ja toitumisega.
Parimatega, dr.Ehala