Seedimine 29.08.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Mul on halb seedimine olnud terve elu.Vahepeal tarvitasin rohte,siis oli hormoonitase häiritud.Olen 155 cm pikk ja kaalun 85 kg.Olen korralikult toituma hakanud ja käin palju jalutamas,kuid kaal ei lange kahjuks, sest kui söön siis kergelt välja ei tule.
Mis siin olukorras aitaks ?
Lugupidaisega
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kõige esimese asjana peate endale selgeks tegema kui palju te tegelikult toiduga ikkagi energiat saate ja palju päevas energiat kulutate. Ma ei saa küll anda väga täpset suurusjärku, kuid võttes arvesse kirjas olevaid andmeid julgeks soovitada keskmiseks päevaseks energiavajaduseks ~1500 kcal. Sellise energiahulga juures võiks kõike kirjeldatud arvesse võttes teie kaal ka langema hakata. Oma toitumist saate korrigeerida nutridata.ee programmi abil, pidades elektroonilist toitmispäevikut. Kui jääte üksi hätta, võite alati tulla vastuvõtule.
parimatega, dr.Ehala