ülekaal 29.07.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere,kaalun 72kg olen 160cm pikk ja vööümbermõõt on 103cm kas olen ülekaaluline ja palju peaksin kaotama olen 12 aastat vana
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kuna suurem kasvuperiood on alles ees, siis on kõige esmane ülesanne mitte kaalu juurde võtta. Kui pikkust lisandub aga kaalu mitte, siis hakkab kehamassi-indeks selle võrra normaliseeruma. Hetkel võiks kaalu olla vähemalt 10-12 kilo vähem. Liikumine ja regulaarne sporditegemine oleks kaalulangusele suureks abiks. Soovitan lugeda teisi samateemalistele kirjadele antud vastuseid, et saada mõtteid mõistlikuks kaalulangetamiseks.
Parimatega,
dr.Ehala