ketogeenne dieet 16.06.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Paluksin Teie arvamust ketogeensete dieetide kohta, mille eesmärk on viia keha ketoosi seisundisse, et see siis avaldaks oma ravivat toimet.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Kui küsite minu isiklikku arvamust, siis mina ühtegi äärmuslikku dieeti ei poolda, isegi kui näiliselt on tulemused esialgu positiivsed. Ketogeenne dieet on äärmuslik dieet.
Parimatega, dr.Ehala