Viimasel ajal on hommikuti suus soola maitse söönud soola. Millest see tekib. Keedan isegi hommikupudrud soolata. Kui tarbin kaupluses müüdavaid singitooteid siis eriti. Kas see on seotud toitumisega või millest see tuleb?justkui oleks 27.03.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Millest tingitud hommikuti suu soolasus?
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Soolane maitse suus võib olla tingitus mitmetest põhjustest: liigvähene vedelikutarbimine, reflukshaigus, hammmaste- ja igemeprobleemid, jm. Paljud poes müüdavad toiduained on aga samuti küllalt soolased ning kui olete harjunud mageda toiduga võib soolase maitse tugevalt esile tulla.
Heade soovidega,
dr.Ehala