mao löikus 10.02.14 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
tere.
mul selline asi et olen terve elu olnud suur naine, kaalun praegu 112kg.oleksin vähe kysinud et tahan teha mao löikust, kui palju selline asi maksab ja kuidas ma saaksin.andke palun nöu
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Saate vajaliku informatsiooni leheküljelt kergemaks.ee
Täpse info operatsioonisse puutuva kohta annab ikkagi kirurg esimesel konsultatsioonil.
Parimatega, dr.Ehala